Adj egy esélyt az új napnak. Hagyd, hogy megmutassa neked a célodat, a feladatodat. Tudod, a reggelek éppen erre jók. Értelmet adnak az életnek a sötétség után.
(Dean Ray Koontz)

Szereplők

2010. március 16., kedd

Előzetes: 13. fejezet

Sziasztok! Most már tényleg csak rövid idő kérdése a friss, már készen van, most Abigel-nel van, hogy bétázza. Addig is hoztam belőle egy rövid részletet:


Ebben a szomszéd teremben az ajtó mellett egy Adam-hez hasonlóan nagydarab testőr állt, egy asztal előtt pedig egy jól öltözött férfi ült, a háta mögött pedig egy újabb testőr.

Felszisszentem, amikor észrevettem, hogy Chris is ott van, abban a bizonyos másik teremben. Ő az asztal túloldalán ült, úgy tűnt, vallatni próbálják. Az arca egészen fájdalmas kifejezésbe torzult.

            - Chris! – kiáltott fel Adam, majd áttörte a szobákat elválasztó üvegfalat.

A francba! Nem lehet, hogy ennek is ennyi esze van! Még csak meg sem beszéltük a tervet!
Csak álltam és bámultam, ahogy Adam átugrik a másik helyiségbe, ahol azonnal kitört a verekedés.
Nem volt más választásom, Adam nyomába ugrottam, és jeleztem a többieknek, hogy kövessenek.
Most már biztos voltam abban, hogy nem tudom megtartani a Layla-nak tett ígéretemet. Még hogy ne harcoljunk az ellenséggel! Éppen azt csináljuk! De legalább azért igyekszem életben maradni, hogy majd kimagyarázhassam magam nála.


Puszi: Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése