Adj egy esélyt az új napnak. Hagyd, hogy megmutassa neked a célodat, a feladatodat. Tudod, a reggelek éppen erre jók. Értelmet adnak az életnek a sötétség után.
(Dean Ray Koontz)

Szereplők

2010. április 12., hétfő

Mert szeretem a könyveket...




A játék menete:
1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.

Köszönöm Nikinek, hogy engem is bevett a játékba (: 
2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.
 
         1. Twilight saga
         Ezek a könyvek örök kedvenceim. Elvarázsolt a saga vámpíros-farkasos világa, és ez a varázslat még most is tart, ahogy olvasom újra és újra a köteteket, mert nem tudom megunni, vagy ahogy Twilight fanfic-eket olvasgatok.

         2. Harry Potter könyvek
         Én először a filmeket láttam, de aztán örültem, hogy elolvastam néhány részt könyvben is. Ígéretet tettem magamnak, hogy hamarosan a többit is elfogom olvasni. Azért is szeretem, mert ez volt életem első, igazán hosszú elolvasott könyve.
        
         3. Bad girl könyvek
         A folyamatosan íródó könyvsorozatot nagyon kedvelem, mert ez igaza tiniknek való könyv, ami Manhattan gazdag elit családok kamaszgyerekeik kalandos mindennapjairól szól, és egy titokzatos blogger csaj a „bad gril” kommentálja az eseményeket, és terjeszti a legújabb pletykákat.


3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.

Abigel (->Aby nővérem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése